MENECER
600 AZNElan #598147
- ŞəhərBakı
- Yaş29 yaş
- CinsKişi
- Approved onMay 29, 2025
- Bitmə tarixiİyun 28, 2025
- AdTuncay Ramiz Həsənli
- Phone
- E-mail
KOMPÜTER BİLİKLƏRİ:
● Microsoft Office
● Outlook, Gmail
● Printer / Scanner / Photocopier
● Internet
● Social media
● Google Workspace
● 1C: Предприятие (Başlangıc səviyyə)
DİL BİLİKLƏRİ:
• Azərbaycan dili (С2 – İrəli səviyyə)
• Rus dili (C2 - İrəli səviyyə)
• İngilis dili (B1 - İlkin orta səviyyə)
• Türk dili (B2 - Orta səviyyə)
PEŞƏKAR BACARIQLAR:
• Effektiv ünsiyyət bacarığı
• Sənəd hazırlanması, idarə edilməsi və təşkili
• İşgüzar yazışmaların aparılması
• Resursların idarə olunması və komandada işləmə bacarığı
• Tez öyrənən, enerjili, yaradıcı və motivasiyalı
• İntizamlı və məsuliyyətli
İXTİSASARTIRMA (konfrans, təlim, kurslar və s.):
● Praktika (aprel-may 2018)
Dövlət Miqrasiya Xidməti
● Paris sülh konfransı 1919-cu il simulasiyası (nümayəndə) (27-29 aprel 2018)
ADAMUN Club
● Gənc tədqiqatçıların elmi-praktik konfransı (19 aprel 2019)
Qərbi Kaspi Universiteti
● İngilis dili (6 ay)
HEADWAY: Language & Development
● “Azərbaycan müasir beynəlxalq münasibətlər sistemində” mövzusunda doktorant, magistrant və tələbələrin Beynəlxalq elmi-praktik konfransı (22 noyabr 2019)
Bakı Slavyan Universiteti
● “Tur meneceri” təlimi (11 noyabr - 9 dekabr 2024)
Baku Life Travel
BAKI DÖVLƏT UNİVERSİTETİ
- Beynəlxalq münasibətlər və iqtisadiyyat (rus.)
Bakalavriat (2014 - 2018)
BAKI SLAVYAN UNİVERSİTETİ
- Beynəlxalq münasibətlər və diplomatiya (rus.)
Magistratura (2018 - 2020)
LALAFO.AZ (noyabr/2019 - yanvar/2020)
- Moderator
Vəzifə öhdəlikləri:
● Lalafo.az saytında yeni yerləşdirilmiş elanlara nəzarət etmək;
● Elanlara lazım gələrsə düzəlişlər etmək;
● Yalnış paylaşılan və təkrarlanan elanları telefondakı tətbiq vasitəsi seçib qeyd etmək;
● Moderasiya sistemində seçilmiş elanları redaktə etmək;
● Baş moderatorlarla koordinasiyada olmaq.
NORTH WEST SERVICES (dekabr/2020-fevral/2024)
- İcraçı assistent
Vəzifə öhdəlikləri:
● Ofisin zəruri ləvazimatlarla təmin edilməsi və təhvil-təslim prosesinin aparılmasına nəzarət etmək;
● Printer, scaner və kserokopiya aparatı ilə lazımi sənədləri çap etmək;
● Şirkətə daxil olan zəngləri cavablandırılmaq, məktubları qəbul etmək/göndərmək, sənədləri yönləndirmək;
● Ofis işçilərinin müəyyən tapşırıqlarını icra etməklə onlara köməklik göstərmək;
● Qonaqların qarşılanması və qəbul edilməsini təmin etmək;
● Sahədəki obyektlər üzrə işləyən ustalardan, aylıq sevis aktlarını qəbul etmək;
● Servis aktlar əsasında, texniki şöbə ilə birlikdə aylıq reportu hazırlamaq;
● Müqavilə, hesab-faktura, qiymət razılaşdırma protokolu və təhvil-təslim kimi sənədləri hazırlanmaq və lazımi ünvanlara çatdırılmasına nəzarət etmək.
Ofis menecmenti, karguzarlıq, inzibati işlər, sənədlərin dövriyyəsi və idarə edilməsi sahəsində geniş təcrübəyə malik, yeni fikirlərə və dəyişikliklərə açıq bir mütəxəssisəm. Müqavilə, hesab-faktura, qiymət razılaşdırma protokolu və təhvil-təslim kimi sənədlərin hazırlanması, idarə olunması və nəzarəti üzrə 3 illik iş təcrübəm var. Müxtəlif sənədlərin hazırlanması, yoxlanılması və arxivləşdirilməsində öz bacarıqlarımı tətbiq edərək, verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə tamamlayıram. İşlərimdə dəqiqlik, məxfilik və səliqəliliyə hər zaman üstünlük verirəm. Mən hər zaman yeni biliklərə yiyələnməyi sevirəm və hər bir işdə xırdalıqlara diqqətlə yanaşıram.
(*Reception, qeydiyytaçı, icraçı assistent, ofis meneceri, kargüzar, inzibati işlər üzrə mütəxəssis)