TEXNİKİ DƏSTƏK ÜZRƏ MÜTƏXƏSSİS (HELPDESK)
900 AZNElan #606572
- ŞəhərBakı
- Yaş24 yaş
- CinsKişi
- Elanın tarixiNoyabr 17, 2025
- Bitmə tarixiDekabr 17, 2025
- AdElnur Şükür Qasımlı
- Phone
- E-mail
Texniki Bacarıqlar (Hard Skills)
İstifadəçilərin texniki sorğularına operativ cavab vermək
Windows ƏS-in(10,11,Server) yüklənməsi və quraşdırılması
Gündəlik IT problemlərinin diaqnostikası və qısa zamanda həlli (troubleshooting)
RJ-45 kabel çəkilişi üzrə təcrübə
Microsoft Office proqramların yazılması və yaranmış problemlərin həlli
LAN/Wi-Fi bağlantı problemlərinin analizi və həlli
Printer ilə işləmək bacarığı, yaranmış problemlərin həlli
Active Directory və Group Policy ilə işləmək
Active Directory-də istifadəçi hesablarının yaradılması, deaktiv edilməsi və parol sıfırlama
Şəbəkə protokolları haqqında əsas biliklər
VMware,VirtualBox kimi virtual maşınlar ilə işləmək bacarığı
Problemi tez müddətdə aşkar və onu həll etmək (Troubleshooting)
-----------------------------------------
Yumşaq Bacarıqlar (Soft Skills)
Analitik Düşüncə
Problemi Həll etmə
Komanda ilə işləmək
Ünsiyyət Bacarıqları
Vaxtın idarə edilməsi
--------------------------------------
Bakı Mühəndislik Universiteti
Bakalavr | 2019–2023
--------------------------------------
STEP IT ACADEMY
Helpdesk, Şəbəkə, Windows Server | 2024–2025
--------------------------------------
UGUR IT ACADEMY
Şəbəkə və Təhlükəsizlik (PaloAlto) | 2024–2025
IT Mütəxəssis (Helpdesk) | May 2025 – İyun 2025 (2 ay)
Mətanət A Şirkətlər qrupu
İstifadəçilərin texniki sorğularına operativ cavab vermək
Gündəlik IT problemlərinin diaqnostikası və qısa zamanda həlli (troubleshooting)
Active Directory və Group Policy ilə işləmək
Active Directory-də istifadəçi hesablarının yaradılması, deaktiv edilməsi və parol sıfırlama
Outlookda yaranmış problemlərin həlli
--------------------------------------------------
IT Mütəxəssis (Helpdesk) | 2024–2025 (6 ay)
Maxtexno şirkəti
Windows OS və Microsoft Office problemlərinin araşdırılması və həlli
Printer və şəbəkə avadanlıqlarının quraşdırılması, sazlanması və texniki dəstəyi
VPN bağlantılarının idarə olunması və problemlərin aradan qaldırılması
RDP serverlərə qoşulma və məsafədən idarəetmə problemlərinin həlli
Google Drive və Outlook e-poçt konfiqurasiyası və idarə edilməsi
Şəbəkə problemlərinin analizi və troubleshooting
Mən Elnur Qasımlı, IT texniki dəstək (HelpDesk) sahəsində təcrübəli mütəxəssisəm. Kompüterlərin quraşdırılması, şəbəkə problemlərinin həlli, printer və digər avadanlıqların sazlanması üzrə geniş təcrübəyə sahibəm. Korporativ mühitdə istifadəçilərə operativ və effektiv texniki dəstək göstərmişəm. Problemlərin analiz edilməsi və sürətli həll yollarının tapılması üzrə bacarıqlara malikəm. IT sahəsində dərinləşərək karyeramı inkişaf etdirmək və dəyər qatacaq layihələrə töhfə vermək üçün həvəsliyəm.
Haqqımda ətraflı məlumat əldə etmək üçün elnurgasimli.com veb saytlma ziyarət edə bilərsiniz. Həmçinin CV-mi saytın Əlaqə bölməsindən yükləyə bilərsiniz