BAŞ MÜHASİB
2500 AZNElan #605955
- ŞəhərBakı
- Yaş30 yaş
- CinsQadın
- Elanın tarixiNoyabr 03, 2025
- Bitmə tarixiDekabr 03, 2025
- AdŞəhla Fikrət Xudaverdiyeva
- Phone
- E-mail
Kompüter bilikləri:
*Microsoft Office proqramları - yaxşı
*Corel DRAW - orta
*ADOBE PHOTOSHOP - yaxşı
*EXCEL - yaxşı
*1C (8.3)- yaxşı
*Micro - orta
*Logo -orta
*Prospekt - orta
Dil bilikləri:
Azərbaycan -yaxşı
Rus -yaxşı
Ingilis -orta
Sertifikasiyalar:
IATM - Beynalxalq Muhasibatliq
Tereqqi - Milli Muhasibatliq
(ACCA) F3 - Hal-hazirda
İFRS
Universitet - ADAU
Fakultə - İqtisadiyyat
İxtisas - Maliyyə
Dərəcə - Bakalavr
Universitet - OYU
Fakultə - Dünya İqtisadiyyatı
İxtisas - Beynalxalq İqtisadi Əlaqələr
Dərəcə - Magistratura
Leads Group Supply MMC Baş Mühasib və HR Direktor(Təchizat) 2023-2025
Unical Texnik MMC Baş Mühasib və HR Direktor(Təchizat) 2021-2023
PREZIDENT ISLER IDARESI(MARXAL IK) - BAŞ MÜHASİB
SME Konsalting MMC - Audit 2020-2021
ME.GA.AN MMC - Baş Mühasib və HR Direktor(istehsalat (Orta)) 2018-2020
Kings Travel - Baş Muhasib (Xidmət) 2017-2018
*Vergi (ƏDV,ÖMV,MƏNFƏƏT,GƏLİR,SADƏLƏŞDİRİLMİŞ,ƏMLAK və s),Statistikavə,DSMF
hesabatlarının aylıq,illik,rüblük hazırlanması və aydiyatı orqanlara təqdim
edilməsi.
*ƏDV depozit hesabının idarə edilməsi və əvəzləşmələrin aparılması.
*Xarici və Daxili satışla bağlı sənədlərin tərtibi.(müqavilələrin,
protokollarin,hesab fakturalarin (invoice),tehvil-teslim aktlarinin...)
*Portallarda (new.e.taxes.gov.az,e.taxes.gov.az, taxes.gov.az,
e.customs.gov.az, e-social.gov.az(əmas),e.gov.az)istifadə və lazımi
əməliyyatların aparılması.
*Mühasibatlıq və lazim gələrsə HR departamentinin idarə edilməsi.
*Mühasibat Uçotunun sahəyə uyğun(istehsalat,xidmət,təchizat,alqı-satqı)
qurulması,əməliyyatların proqrama işlənilməsi və alt sənədlərinin hazırlanması
,uçotun idarə edilməsi və uçota nəzarət.
*Maliyyə hesabatlarının (MVHH, MZHH, PVHHH və KDHH-ın)hazırlanması və
səlahiyyətli şəxsə təqdim edilməsi.
*Sənədlərin (mühasibat uçotu haqqında qanuna əsasən) ilkin hazırlanması,qanuna
uyğun nəzarət və idarə edilməsi.
*İnternet banking vasitəsi ilə xarici,daxili Debitor və Kreditorlarla
hesablaşmalar,üzləşmələr aparılması,sənəd dövriyyəsinin idarə edilməsi.
*Kassa və Bank əməliyyatlarının uçotunun qanuna uyğun şəkildə
aparılmasına,kassa sənədlərinin tərtib edilməsinə,hesabatların hazirlanmasına və
təqdim edilməsinə nəzarət.
*Təhtəl hesab şəxslərlə hesablaşmaların aparılması,hesabatların tərtibi və
sənədlərin yoxlanılması.
*Əsas vəsaitlərin uçotunun aparilmasına, alınmasına, inventarizasiyasina,
amortizasiyasına və silinməsinə nəzarət.
*Mal-Material uçotunun aparılması(e-qaimə və sənədlər üzrə
alış,satış,geriqaytarma),dövrlük audit edilməsi (seçmə üsulla), illik auditə və
sənədləşməsinə nəzarət.
*Müəssisə fəaliyyətinin analitik və sintetik uçotu üzrə məlumatların işlənməsi
və hesabatların formalaşdırılması.
*Ticarət hasilatının uçotu və hesabatının hazırlanması.
*Yoxlamalar zamanı səlahiyyətli şəxs kimi şirkət tərəfindən çıxış etmək.
*Vergi və s dövlət qurumları ilə yazışmaların aparılması,lazımi cavablarla və
sənədlərlə həm müəssisənin,həm də qurumların təmin edilməsinə nəzarət.
*Kadr uçotunun (sənədləşmə) qanuna uyğun (ƏM) şəkildə qurulması,nəzarət
edilməsi və sistemə (Əmas) işlənilməsi.
*Əmək haqqı,xəstəlik, məzuniyyət və ezamiyə haqlarının hesablanması və
ödənilməsi.
*Əmək haqqı cədvəllərinin və Tabellərin hazırlanması.
*İcbari və könüllü sığorta əməliyyatlarının təşkili,uçotu və müvafiq qurumlara
hesabatların təqdim edilməsi.
*Tenderlərə qarantiyaların(İcra,Avans və.s) alınması və sənədlərin
hazırlanması.
*İdxal olunan mal-material ehtiyatlarının maya dəyərinin hesablanmasına,YGB və
QİB yazılmasına, və gömrük orqanlarına ödənilən vəsaitlərin hesablanmasına
nəzarət və ödənilməsinin vaxtında təmin edilməsi.
* Gömrük əməliyyatları və xarici ticarət prosedurlarının idarə edilməsi.
(İxrac, İdxal,Müvəqqəti İxrac və İdxal,Tranzit,Emal (göndərmə və gətirmə),Re-
export və Re-import və.s)
Profil.
Maliyyə idarəetməsi, büdcə planlaşdırılması, xərclərin optimallaşdırılması və audit proseslərinin təşkili üzrə biliklərə sahibəm və mühasibat uçotunun qurulması üzrə ixtisaslaşmışam. Konsaltinqdə Audit kimi işləmşəm və İstehsalat,Satış,Xidmət,Təchizat və.s şirkətlərin uçotunun qurulmasında birbaşa iştirak etmişəm.Komanda idarəetmə və iş proseslərinin təşkilində təcrübəliyəm. Vergi və mühasibat uçotu üzrə qanunvericiliyi dərindən bilirəm, eyni zamanda müxtəlif proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə və idarəetmə bacarığına malikəm. Şirkətin maliyyə axınlarının nəzarəti, hesabatların analizi və rəhbərliyə strateji maliyyə dəstəyi sahəsində effektiv nəticələr əldə etmişəm.Peşəkar biliklərimi daim təkmilləşdirmək üçün mühasibat və maliyyə üzrə ixtisasartırma kurslarında mütəmadi iştirak edirəm.Eyni zamanda mühasibat uçotu üzrə təlim keçirəm. Analitik düşüncə, məsuliyyət və dəqiqliyi əsas iş prinsiplərim hesab edirəm.
Sair:
*Stres şəraitində səmərəli qərarvermə bacarığı
*Analitik düşüncə və məsuliyyətli iş yanaşması
*Komandada işləmə və komandaya rəhbərlik etmə qabiliyyəti
*Müstəqil işləmə və idarəetmə bacarığı
*Dəqiqlik, operativlik və nəticəyönümlü iş prinsipi