IT MÜTƏXƏSSİSİ (HELPDESK)
800 AZNElan #604944
- ŞəhərBakı
- Yaş24 yaş
- CinsKişi
- Elanın tarixiOktyabr 14, 2025
- Bitmə tarixiNoyabr 13, 2025
- AdElnur Şükür Qasımlı
- Phone
- E-mail
TEXNİKİ BACARIQLAR
İstifadəçilərin texniki sorğularına operativ cavab vermək
Gündəlik IT problemlərinin diaqnostikası və qısa zamanda həlli (troubleshooting)
Windows ƏS-in(10,11,Server) yüklənməsi və quraşdırılması
Microsoft Office proqramların yazılması və yaranmış problemlərin həlli
RJ-45 kabel çəkilişi üzrə təcrübə
LAN/Wi-Fi bağlantı problemlərinin analizi və həlli
Printer ilə işləmək bacarığı, yaranmış problemlərin həlli
Active Directory və Group Policy ilə işləmək
Active Directory-də istifadəçi hesablarının yaradılması, deaktiv edilməsi və parol sıfırlama
Şəbəkə protokolları haqqında əsas biliklər
VMware,VirtualBox kimi virtual maşınlar ilə işləmək bacarığı
Problemi tez müddətdə aşkar və onu həll etmək (Troubleshooting)
YUMŞAQ BACARIQLAR
Analitik Düşüncə
Problemi Həll etmə
Komanda ilə işləmək
Ünsiyyət Bacarıqları
Vaxtın idarə edilməsi
Bakı Mühəndislik Universiteti
Bakalavr | 2019–2023
STEP IT ACADEMY
Helpdesk, Şəbəkə, Windows Server | 2023–Davam edir
UGUR IT ACADEMY
Şəbəkə və Təhlükəsizlik (PaloAlto) | 2024–2025
IT Mütəxəssis (Helpdesk) | 2024–2025 (6 ay)
Maxtexno şirkəti
Windows OS və Microsoft Office problemlərinin araşdırılması və həlli
Printer və şəbəkə avadanlıqlarının quraşdırılması, sazlanması və texniki dəstəyi
VPN bağlantılarının idarə olunması və problemlərin aradan qaldırılması
RDP serverlərə qoşulma və məsafədən idarəetmə problemlərinin həlli
Google Drive və Outlook e-poçt konfiqurasiyası və idarə edilməsi
Şəbəkə problemlərinin analizi və troubleshooting
-------------------------
IT Mütəxəssis (Helpdesk) | May 2025 – İyun 2025 (2 ay)
Mətanət A Şirkətlər qrupu
İstifadəçilərin texniki sorğularına operativ cavab vermək
Gündəlik IT problemlərinin diaqnostikası və qısa zamanda həlli (troubleshooting)
Active Directory və Group Policy ilə işləmək
Active Directory-də istifadəçi hesablarının yaradılması, deaktiv edilməsi və parol sıfırlama
Outlookda yaranmış problemlərin həlli
Mən Elnur Qasımlı, IT texniki dəstək (HelpDesk) sahəsində təcrübəli mütəxəssisəm. Kompüterlərin quraşdırılması, şəbəkə problemlərinin həlli, printer və digər avadanlıqların sazlanması üzrə geniş təcrübəyə sahibəm. Korporativ mühitdə istifadəçilərə operativ və effektiv texniki dəstək göstərmişəm. Problemlərin analiz edilməsi və sürətli həll yollarının tapılması üzrə bacarıqlara malikəm. IT sahəsində dərinləşərək karyeramı inkişaf etdirmək və dəyər qatacaq layihələrə töhfə vermək üçün həvəsliyəm.