FRİLANS RƏQƏMSAL MARKETİNQ MÜTƏXƏSSİSİ
500 AZN- ŞəhərBakı
- Yaş25 yaş
- CinsKişi
- Elanın tarixiAvqust 25, 2025
- Bitmə tarixiSentyabr 24, 2025
- AdFərhad Namiq Niftiyev
- Phone
- E-mail
Ofis proqramları bilikləri:
Microsoft Ofice
ChatGPT
Bitrix24
Trello
ClickUp
1C
Google Analytics
Google Ads
Google Trends
Yandex Metrica
Canva
Adobe Photoshop
Dil bilikləri:
1. Azərbaycan dili
2. Rus dili
3. İngilis dili
4. Türk dili
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin (UNEC) nəzdində Qida Sənayesi Kolleci, Hotel-turist və sanatoriya-kurort komplekslərində iaşə və servis.
"Azmerika" MMC - Kreativ şöbənin rəhbəri (03/2024 - hal-hazırda)
"NEYTAM Group" MMC - Marketinq şöbəsinin rəhbəri (07/2023 - hal-hazırda)
"R.N. Account Consulting and Business" MMC - Rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssis (06/2023 - 03/2024)
"Universal" Vəkil Bürosu - Marketinq üzrə mütəxəssis (06/2023 - 03/2024)
"Crystal Group of Companies" ASC - İctimaiyyətlə əlaqələr üzrə
mütəxəssis (09/2022 - 01/2024)
"Armarium" MMC - Brend menecer (01/2023 - 01/2024)
"ConsultingAZ" MMC - SMM üzrə mütəxəssis (01/2022 - 01/2023)
"Smartlink" MMC - SMM menecer (Online kredit müraciətləri üzrə
mütəxəssis) - (06/2022 - 09/2022)
"Digital Classifieds" MMC - Moderator/Redaktor - 01/2019 - 06/2022
Şirkətin marketinq məqsədlərinə uyğun kreativ strategiyanın hazırlanması və həyata keçirilməsi;
Dizaynerlər, kopirayterlər, videoqralar və digər kreativ mütəxəssislərdən ibarət komandanın idarə olunması;
Tapşırıqların qoyulması, müddətlərin və layihələrin keyiyyətinin nəzarətdə saxlanılması;
Reklam kampaniyaları, brendinq, rəqəmsal və olayn fəaliyyətlər üçün ideya və konsepsiyaların yaradılması;
Ümumi biznes məqsədlərinə çatmaq üçün marketinq, satış və digər şöbələrlə əməkdaşlıq;
Kreativ layihələr üçün büdcəyə nəzarət və resursların düzgün bölüşdürülməsi;
PR strategiyasının hazırlanması;
Materialların hazırlanması və buraxılması (press-relizlər, şərhlər, məqalələr);
Materialların yoxlanılması və təsdiqi;
Şirkətin məqsədlərinə uyğun olaraq PR-təşviqatın həyata keçirilməsi;
Bloggerlər, böyük səhifələr və kanallarla əlaqələrin yaradılması;
Rəsmi sosial media hesablarının inkişafı;
Media monitorinqi və publikasiyaların analizi;
Sosial şəbəkələrdə imic formalaşdırılması.;
Müştəri bazasının saxlanılması və inkişafı;
Yeni müştərilərin cəlb edilməsi;
Reklam büdcəsinə nəzarət və idarə edilməsi;
Reklam kanallarının effektivliyinin uçotu.