OFİS MENECERİ
600 AZN- ŞəhərBakı
- Yaş36 yaş
- CinsQadın
- Elanın tarixiİyul 08, 2025
- Bitmə tarixiAvqust 07, 2025
- AdMətanət Vaqif Quliyeva
- Phone
- E-mail
🔹 Ofis Menecmenti və İdarəetmə:
Ofisin gündəlik iş proseslərinin səmərəli təşkili və nəzarəti, sənədləşmə işlərinin düzgün aparılması, əmək məhsuldarlığının yüksəldilməsi üçün daxili nizam-intizamın qorunması.
🔹 Kadrların Seçimi və İşə Götürülməsi:
Namizədlərin seçimi, ilkin müsahibələrin təşkili, işə qəbul prosedurlarının həyata keçirilməsi. Yeni əməkdaşların işə uyğunlaşdırılması və təlim prosesi ilə məşğul olmaq.
🔹 Təlim və İşin Öyrədilməsi:
Yeni işçilərə vəzifə öhdəliklərinin izahı, vəzifə təlimatlarının çatdırılması və praktik olaraq işin düzgün yerinə yetirilməsinin nəzarətdə saxlanılması.
🔹 Ofisin Təchizatı və Təmiri:
Ofisin zəruri texniki avadanlıq və materiallarla təmin edilməsi, ofis ehtiyaclarının vaxtında və səmərəli şəkildə ödənilməsi, həmçinin logistika işlərinin təşkili.
🔹 Katibə vəzifəsinin icrası:
Görüşlərin və zənglərin təşkili, rəhbərliyin tapşırıqlarının icrası, qonaqların qarşılanması, sənədlərin qəbulu və yönləndirilməsi, e-poçt yazışmalarının aparılması.
🔹 Rəhbərliyə Hesabat və Məlumatlandırma:
İş proseslərinin nəticələri barədə rəhbərliyə gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatların təqdim edilməsi, müvafiq statistik və analitik məlumatların hazırlanması.
🔹 Ünsiyyət və Komanda İşi:
Komanda daxilində effektiv əməkdaşlıq, kollektivlə işləmə bacarığı, işçilərlə və rəhbərliklə düzgün və peşəkar münasibətlərin qurulması.
🔹 Ofis Proqramları və Rəqəmsal Bacarıqlar:
Microsoft Office proqramları (Word, Excel, Outlook, Netsis, 1c v.s kimi özəl proqramlarda işləmə bacarığı) ilə sərbəst işləmə, ofis avadanlıqlarından (printer, skaner, faks) istifadə bacarığı.
Təhsilim kurslar üzərindədir və təhsilimi mühasibatlıq uçotu üzrə də inkişaf etdirəcəm
Delta-group MMC də 6 il ofis meneceri və sonra mühasib köməkçisi vəzifəsinə qalmışam. Əlavə başqa inşaat şirkətində lavaş şirkətində və.s işlərdə çalışmışam.
İşdəki öhdəliklərin gələn gedən malların sisdemə otuzdurulması, anbar giriş çıxışlarına nəzarət, günlük fakturaların işlənməsi, kassaların işlənməsi. Müştəri borclarının işlənməsi, banka ödənişlərin işlənməsi, müştəri dövriyyələrini və kreditlərinin çıxarılması. İşçi maaşlarını, prioritetlərinin hesablanması, verilməsini təmin etmək. Yeni işçiləri yönləndirmək, danışıqlar aparılması, işinin öyrədilməsi, ofis daxili avadanlıqlara, sənədlərə nəzarət.
Müqavilələr, aktların çıxarılması imzalanması. Lazımı şöbələrə verilməsi. Mətbəxin işlərinə nəzarət. Praduk və.s.
Özümü bu sahədə dahada inkişaf etdirmək, mühasibat uçotu kurs və təlimlərinə gedib dahada inkişafda olmağı hədəfləyirəm. İşimi layiqincə görməyi aldığım əmək haqqını layiqincə haqq etməyi sevirəm. Aktiv insanam. Pozitiv düşüncələrim olur.
Ailəliyəm. İki övladım var. İşləməyə imkan veriləcək qədərdə böyükdür.
Azərbaycan dili -yüksək
Türk dili - yüksək
Rus dili zəyif