SƏRBƏST MÜHASİB
200 AZNElan #599665
- ŞəhərBakı
- Yaş36 yaş
- CinsKişi
- Approved onİyul 02, 2025
- Bitmə tarixiAvqust 01, 2025
- AdElxan Eldar Əsgərov
Kompyuter bilikləri:
MS Office Word, MS Office Excel, MS PowerPoint, 1C 7.7 və 1C 8.2, Mikro yazılım mühasibat
proqramları
Dil bilikləri:
Azərbaycan dili (ana dili), İngilis dili (orta)
Sertifikatlar:
ACCA Financial Accounting (F3) - ingilis dilində
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti, Bakı şəhəri, Azərbaycan
Bakalavr, Beynəlxalq İqtisadi Münasibətlər, 2006-2010
Dövlət hesabı – qəbul balı 625.
Naxçıvan Dövlət Üniversiteti, Naxçıvan şəhəri, Azərbaycan
Bakalavr, Hüquqşünaslıq, 2013-2017
Direktor, 01.12.2023 –
Taxlab MMC
Vəzifə öhdəlikləri: Rəhbərlik funksiyasının həyata keçirilməsi. Yeni müştərilərin cəlb olunması.
Müştərilərə Vergi sahəsində məsləhət xidmətinin göstərilməsi. Müəssisələrdə mühasibat uçotunun
qrulması və aparılmasına nəzrət edilməsi.
Maliyyə Direktoru, 01.07.2022 – 31.12.2023
KFF Supply MMC
Vəzifə öhdəlikləri: Büdcənin hazırlanması, icrasına nəzarət, Müəssisənin aylıq hesabatlarının
hazırlanmasına nəzarət, Müəssisədə baş verən təsərrüfat fəaliyyətinə nəzarət, gündəlik və aylıq debitor
kreditor hesablaşmaların həyata keçirilməsinə nəzarət, Müəssisənin təsərrüfat fəalliyyətində baş verən
hadisələrin uçotda düzgün əks etdirilməsinə nəzarət.
Baş mühasib, 10 Sentyabr 2021 – 14 oktyabr 2022
Aqroinnova MMC
Vəzifə öhdəlikləri: Aktiv və öhdəliklərin uçotunun qüvvədə olan qanunvericiliyə uyğun aparılması;
İnventarların, əsas vəsaitlərin, qeyri-maddi aktivlərin və dövriyyə vəsaitlərinin uçotu; Əsas vəsaitlərin
yenidən qiymətləndirilməsi və köhnəlmiş və tükənmiş ehtiyatların çıxarılması ilə bağlı rəhbərliyə
tövsiyələrin verilməsi; İlkin uçot sənədlərinin, mühasibat uçotu registrlərinin, mühasibat registrlərinin,
mühasibat uçotu və maliyyə əməliyyatları ilə bağlı digər sənədlərin hazırlanması; Beynəlxalq standartlara
və yerli qanunvericiliyə uyğun olaraq mühasibat uçotunun təşkili; Qanunvericiliyə uyğun olaraq müvafiq
orqanlara məlumat və hesabatların, o cümlədən maliyyə hesabatlarının təqdim edilməsi üçün müvafiq
məlumatların rəhbərliyə təqdim edilməsi və hazırlanması; Maliyyə, büdcə tərtibatı üzrə qanunvericilikdə
nəzərdə tutulmuş norma və intizamlara riayət etmək; Dövlət orqanları, müvəkkil banklar, müstəqil
auditorlar və s. tərəfindən cəmiyyətin mühasibat uçotu ilə bağlı məktublarına cavab verilməsi; Şirkətin
illik maliyyə hesabatlarının audit proseduru zamanı lazımi dəstəyin göstərilməsi; Tabeliyində olan
işçilərin əmək təlimatlarına və gündəlik iş rejiminə riayət etmələrinə nəzarət etmək; Aylıq bağlanış
prosesində iştirak etmək və tələb olunan hesabatları hazırlamaq; Tabeliyində olan işçilərin əmək
təlimatlarına və gündəlik iş rejiminə riayət etmələrinə nəzarət etmək;
Baş mühasib, 01 İyun 2020 – 09 Sentyabr 2021
Pacific Bread MMC
Vəzifə öhdəlikləri: Aktiv və öhdəliklərin uçotunun qüvvədə olan qanunvericiliyə uyğun aparılması;
İnventarların, əsas vəsaitlərin, qeyri-maddi aktivlərin və dövriyyə vəsaitlərinin uçotu; Əsas vəsaitlərin
yenidən qiymətləndirilməsi və köhnəlmiş və tükənmiş ehtiyatların çıxarılması ilə bağlı rəhbərliyə
tövsiyələrin verilməsi; İlkin uçot sənədlərinin, mühasibat uçotu registrlərinin, mühasibat registrlərinin,
mühasibat uçotu və maliyyə əməliyyatları ilə bağlı digər sənədlərin hazırlanması; Beynəlxalq standartlara
və yerli qanunvericiliyə uyğun olaraq mühasibat uçotunun təşkili; Qanunvericiliyə uyğun olaraq müvafiq
orqanlara məlumat və hesabatların, o cümlədən maliyyə hesabatlarının təqdim edilməsi üçün müvafiq
məlumatların rəhbərliyə təqdim edilməsi və hazırlanması; Maliyyə, büdcə tərtibatı üzrə qanunvericilikdə
nəzərdə tutulmuş norma və intizamlara riayət etmək; Dövlət orqanları, müvəkkil banklar, müstəqil
auditorlar və s. tərəfindən cəmiyyətin mühasibat uçotu ilə bağlı məktublarına cavab verilməsi; Şirkətin
illik maliyyə hesabatlarının audit proseduru zamanı lazımi dəstəyin göstərilməsi; Tabeliyində olan
işçilərin əmək təlimatlarına və gündəlik iş rejiminə riayət etmələrinə nəzarət etmək; Aylıq bağlanış
prosesində iştirak etmək və tələb olunan hesabatları hazırlamaq; Tabeliyində olan işçilərin əmək
təlimatlarına və gündəlik iş rejiminə riayət etmələrinə nəzarət etmək;
Nəzarətçi mühasib, 01 Oktyabr 2019 – 31 May 2020
Professional Support Center MMC |Gilan Holdinq üçün mühasibatlıq xidməti
Vəzifə öhdəlikləri: Aktiv və öhdəliklərin uçotunun qüvvədə olan qanunvericiliyə uyğun aparılması;
İnventarların, əsas vəsaitlərin, qeyri-maddi aktivlərin və dövriyyə vəsaitlərinin uçotu; Əsas vəsaitlərin
yenidən qiymətləndirilməsi və köhnəlmiş və tükənmiş ehtiyatların çıxarılması ilə bağlı rəhbərliyə
tövsiyələrin verilməsi; İlkin uçot sənədlərinin, mühasibat uçotu registrlərinin, mühasibat registrlərinin,
mühasibat uçotu və maliyyə əməliyyatları ilə bağlı digər sənədlərin hazırlanması; Beynəlxalq standartlara
və yerli qanunvericiliyə uyğun olaraq mühasibat uçotunun təşkili; Qanunvericiliyə uyğun olaraq müvafiq
orqanlara məlumat və hesabatların, o cümlədən maliyyə hesabatlarının təqdim edilməsi üçün müvafiq
məlumatların rəhbərliyə təqdim edilməsi və hazırlanması; Maliyyə, büdcə tərtibatı üzrə qanunvericilikdə
nəzərdə tutulmuş norma və intizamlara riayət etmək; Dövlət orqanları, müvəkkil banklar, müstəqil
auditorlar və s. tərəfindən cəmiyyətin mühasibat uçotu ilə bağlı məktublarına cavab verilməsi; Şirkətin
illik maliyyə hesabatlarının audit proseduru zamanı lazımi dəstəyin göstərilməsi; Tabeliyində olan
işçilərin əmək təlimatlarına və gündəlik iş rejiminə riayət etmələrinə nəzarət etmək; Aylıq bağlanış
prosesində iştirak etmək və tələb olunan hesabatları hazırlamaq; Tabeliyində olan işçilərin əmək
təlimatlarına və gündəlik iş rejiminə riayət etmələrinə nəzarət etmək;
Böyük mühasib, 21 Dekabr 2018 – 30 Sentyabr 2019
Professional Support Center MMC |Gilan Holdinq üçün mühasibatlıq xidməti
Vəzifə öhdəlikləri: ERP sistemə istehsal əməliyyatlarının daxil edilməsi, Uçot sisteminin hesabatlılığının
təmin olunması, Debitor və kreditor borcların sənədləşdirilməsi, Əsas vəsaitlərin reysterinin aparılması,
amortizasiyasının hesablanması və invertarlara nəzarət, Bank kreditlərinin, borclarının və kreditlərinin,
hesablanmış faiz xərclərinin uçotunun aparılması; Aylıq hesabat prosesində iştirak və tələb olunan
hesabatların hazırlanması
Böyük mühasib, tam ştat, 01 May 2018 – 20 Dekabr 2018
“Gilan – TN” MMC, Bakı, Azərbaycan
Vəzifə öhdəlikləri: Şirkətin istehsal prosesinin uçotunu aparır, bank köçürmələrinin hazırlayır və onların
icrasına nəzarəti həyata keçirir, , Şirkətin Dövlət orqanlarına təqdim etdiyi hesabatları hazırlayır.
Mühasib, tam ştat, 2016 – 2018
“Dokta” MMC, Bakı, Azərbaycan
Vəzifə öhdəlikləri: İşçilərin əmək haqqının hesabıb, bank köçürmələrinin hazırlayıb və onların icrasına
nəzarəti həyata keçirib, Şirkətin ay ərzində həyata keçirdiyi satışın uçotunu aparıb, Şirkətin Dövlət
orqanlarına təqdim etdiyi hesabatları hazırlayıb.
Aparıcı məsləhətçi-mühasib (Baş mühasib), kiçik dövlət qulluqçusu, tam ştat, 2014-2016
Naxçıvan MR Maliyyə Nazirliyi yanında Əyar Şöbəsi, Naxçıvan, Azərbaycan
Vəzifə öhdəlikləri: Şöbənin ştat cədvəlini hazırlayıb, Şöbənin illik saxlanması xərclərinin hazırlayıb,
işçilərin əmək haqlarının hesablayıb, bank əməliyyatlarının, mal-materiallarının mədaxil və
məxariclərinin uçotunu aparıb, əsas vəsaitlərinin uçotunun aparıb, müvafiq mühasibat
hesabatlarının hazırlayıb, daxil olmuş məktublara və vətəndaş müraciətlərinə müəyyən olunmuş
qaydada baxıb və cavab hazırlayıb, rəhbərliyin xidməti işlə əlaqədar digər göstərişlərini yerinə
yetirib.
Mühasib köməkçisi, tam ştat, 2011-2013
“Habako Konstraksn” MMC, Bakı, Azərbaycan
Vəzifə öhdəlikləri: İşçilərin əmək haqlarının hesablamışdır, bank köçürmələrinin hazırlayıb, daxil olan
mühasibat sənədlərinin qeydiyyatını aparıb, Baş mühasibin xidməti işlə əlaqədar digər göstərişlərini
yerinə yetirib
Sərbəst mühasib kimi sizə tam fərdi və ehtiyaclarınıza uyğun xidmət göstərirəm. İşlərinizi dəqiq və vaxtında yerinə yetirmək prioritetimdir.
Minimum xidmət haqqı 200 AZN-dən başlayır, lakin bu məbləğ şirkətinizin dövriyyəsi və iş həcminə görə dəyişir. Sizə uyğun ən optimal qiymət təklif edilir.
Vergi və mühasibat uçotu sahəsində aşağıdakı işləri görürəm:
Hüquqi şəxslərin yaradılması, qeydiyyatı və qeydiyyatla bağlı sənədlərin hazırlanması
Obyektlərin dövlət qeydiyyatı və icazə sənədlərinin alınması prosesində dəstək
Mühasibat uçotunun tam aparılması (gəlir və xərc sənədlərinin uçotu)
Vergi hesabatlarının hazırlanması və vaxtında təqdim edilməsi
Əmək haqqının hesablanması və müvafiq hesabatların tərtibi
Kassa əməliyyatlarının uçotu və nəzarət
Bank əməliyyatlarının idarə olunması və uçotu
1C, E-Qaimə, ASAN İmza və digər mühasibat proqramlarında iş
Dövriyyənin uçotu və hesabatların hazırlanması
Əmlak və avadanlıqların amortizasiyasının hesablanması
Mühasibat sənədlərinin və arxivinin təşkili
Vergi yoxlamalarına hazırlıq və dəstək
Maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təqdimatı
Sahibkarlıq fəaliyyəti ilə bağlı hüquqi və vergi məsləhətləri
Cari işlər və gündəlik əməliyyatlar:
Hər gün kassa kitabının aparılması və nəzarət
Alış və satış sənədlərinin qeydiyyatı və uçotu
Bank hesabatlarının yoxlanılması və uyğunlaşdırılması
E-qaimə sistemində sənədlərin hazırlanması və göndərilməsi
İşçilərin əmək haqqının vaxtında hesablanması və ödənişə hazırlanması
Dövri vergi ödənişlərinin vaxtında həyata keçirilməsi
Gündəlik maliyyə əməliyyatlarının düzgün və qanunauyğun şəkildə aparılması
Vergi qanunvericiliyində baş verən yenilikləri diqqətlə izləyirəm, risklərin minimuma endirilməsi üçün hüquqi dəstək verirəm.
İşə məsuliyyətlə yanaşıram, məlumatların məxfiliyinə tam zəmanət verirəm.
İş vaxtı və ödəniş şərtləri çevikdir, əməkdaşlığımız sizin rahatlığınıza uyğun qurulur.
Uzunmüddətli əməkdaşlıqda xüsusi endirimlər tətbiq edilir.
İstənilən sual və əlavə məlumat üçün əlaqə saxlamaqdan çəkinməyin.