SATIŞ RƏHBƏRİ
1500 AZNElan #594538
- ŞəhərBakı
- Yaş37 yaş
- CinsKişi
- Elanın tarixiMart 07, 2025
- Bitmə tarixiAprel 06, 2025
- AdEmil Adil Nəzərov
- Telefon
- E-mail
Dil bilikləri:
Azərbaycan Dili - Əla.
Rus Dili - Əla.
Türk Dili - Əla.
İngilis Dili - Orta.
Kompyuter Bilikləri:
Microsoft Office (Word, Excel).
Şəxsi Keyfiyyətlər:
Komandada işləmək bacarığı.
Müştərilərlə ünsiyyət bacarığı.
Səlis danışıq bacarığı.
Məqsədlərə çatmaq bacarığı.
Problemləri həll etmək və qərar qəbul etmək bacarığı.
Liderlik və idarəetmə bacarığı.
Məsuliyyət, punktuallıq, nəticələrə diqqət yetirmək.
Yüksək təşkilatçılıq və idarəetmə bacarığı.
Russiya Federasiyası Tümen şəhəri Polis Akademiyası.
1) Rusiya Federasiyası Samara şəhəri Magaza JEENS SHOP , vəzifə Magaza Müdiri.
2) VİB MMC, magaza KİP 01.2017 - 03.2018, vəzifə Baş Satış Təmsilçisi.
3) SCALLEZİONİ MMC, magaza SCALLEZİONİ 04.2018 - 01.2022, vəzifə Administrator.
4) LAS-VEGAS MMC, magaza LAS-VEGAS 02.2022 - 02.2024, vəzifə Magaza Müdiri.
5) LADY SHARM MMC, magaza LADY SHARM 03.2024 - 08.2024, vəzifə Magaza Meneceri.
Mağazanın satış planının yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək və problemlərin həllini təmin etmək.
Daimi müştəriləri cəlb etmək və satışları artırmaq üçün yeni təkliflərin yaradılması.
Mağazada və anbarda malların yoxlanılması, uçotu və inventarlaşdırılması.
Verilən tapşırığı vaxtında və yüksək keyfiyyətlə yerinə yetirmək.
Rəhbərliyə gündəlik irəliləyiş hesabatlarının təqdim edilməsi.
Şirkətin təklif etdiyi bütün məhsulların xüsusiyyətləri və qiymətləri haqqında tam məlumata sahib olmaq.
Yüksək liderlik və kadr idarəetmə bacarıqları, satış təlimi, uyğunlaşma və motivasiya bacarıqları.
Pərakəndə satış və satış rəhbəri sahəsində minimum 15 il iş təcrübəsi.
Komandanı idarə etmək, motivasiya etmək və yönləndirmək bacarığı.
İşçilər arasında tapşırıqları planlaşdırmaq və düzgün bölüşdürmək bacarığı.
Satış və müştəri məmnuniyyəti.
Satış texnologiyaları və pərakəndə satış prinsiplərini bilmək.
Satış və maliyyə göstəricilərini təhlil etmək və inkişaf strategiyaları hazırlamaq bacarığı.
Nağd pul əməliyyatlarının düzgünlüyünə və təhlükəsizliyinə nəzarət etmək.
Şirkət rəhbərliyinə lazımi hesabatları təqdim etmək və inkişaf istiqamətləri üzrə təkliflər vermək.
Satış, inventar və digər əməliyyat göstəriciləri üzrə hesabatların hazırlanması və təhlili.
Satış məqsədlərinə çatmaq üçün strategiyaları müəyyənləşdirilməsi və həyata keçirilməsi.
Müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün xidmət keyfiyyətinin yüksək standartlarını tətbiq etməsi.
Müştəri şikayət və rəylərini təhlil edərək xidmət səviyyələrini yaxşılaşdırmaq üçün tədbirlərin görülməsi.
Qarşıya qoyulan vəzifəni vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək.
Rəhbərliyə görülən işlər haqqında gündəlik hesabatların təqdim edilməsi.