GƏLMƏ ÜZRƏ MENECER
800 AZNElan #593841
- ŞəhərBakı
- Yaş35 yaş
- CinsKişi
- Elanın tarixiFevral 20, 2025
- Bitmə tarixiMart 22, 2025
- AdEmin Tofiq Topçibaşov
- Telefon
- E-mail
• Azərbaycan dili - əla, rus dili - əla, inglis dili – intermediate
• Kompüter: Microsoft office /Windows 10/11 IT helpdesk support
Xətai rayonu, 98 №-li məktəb
“FlyKhiva Travel Group” Head Incoming Manager 09.2024-02.2025
Öhdəliklər:
• Xarici turistlər üçün müxtəlif tur paketləri hazırlamaq və bu paketlərin yerli bazarda uyğunluğunu təmin etmək;
• Yerli otellər, restoranlar, nəqliyyat şirkətləri, bələdçilər və digər turizm xidmətləri təminatçıları ilə əlaqə yaratmaq, həmin əlaqəni saxlamaq və inkişaf etdirmək. Onların xidmətlərini təşkil etmək və uyğunluğunu təmin etmək;
• Turistlərin ehtiyaclarını və istəklərini anlayaraq onları yerli turizm xidmətləri ilə təmin etmək (otellər, ekskursiyalar, nəqliyyat, sığorta və s.);
• Tur paketlərinin qiymətlərini müəyyənləşdirməq, büdcələri hazırlamaq və gəlir-xərc balansını izləmək;
• Turistlərin ölkəyə gəldikdən sonra məmnuniyyətini təmin etmək məqsədi ilə onların səfərləri boyunca hər hansı bir problemlərini həlli ilə məşğul olmaq;
• Turizm proqramları üçün dəqiq cədvəllər və planlar hazırlamaq, turistlərə gedəcəkləri yerlər barədə məlumat vermək, ekskursiyalar və digər fəaliyyətlər üçün təşkilatçılıq etmək;
• Yeni bazarları araşdırmaq, potensial müştəriləri tapmaqr və bu bazarlarda tanıtım işləri aparmaq;
• Turistləri hava limanında qarşılamağını, onları otellərə və digər təyinat nöqtələrinə yönləndirməyini təşkil etmək;
• Turistlərin ölkəni tərk etməyənə qədər qarşılaşdığı hər hansı bir çətinliyi həll etmək.
“Rayda Travel” MMC Administrativ menecer avqust 2019-avqust 2024
Öhdəliklər:
Təsərrüfat işləri üzrə:
• Ofisdəki iş şəraitinin və iş yerlərinin təhlükəsizliyinin təmin olinmasını və onun işçi heyətinin təlabatına cavab verməsini təmin etmək;
• Ofisdəki mebellərin, eləcə də istilik, elektrik və su sistemlərinin saz və işlək vəziyyətdə olmasını təmin etmək. Zərurət yarandığı hallarda, kənardan müqavilə əsasında mütəxəssislərin çağırılmasını təşkil etmək;
• Təsərrüfat xidmətinin lazımi vəziyyətini, eləcə də işıqlandırma və qızdırıcı sistemlərinin, havalandırmanın işlək vəziyyətdə olmasını təmin etmək;
• Nəqliyyat vasitəsindən optimal istifadənin təşkil edilməsi üçün onun fəaliyyətini idarə etmək;
• Ofisin inventarının müvafiq qaydalara əsasən hesabatını aparmaq və bu resursların heyət tərəfindən optimal istifadə olunmasını təmin etmək;
• Yeni əşyalar/avadanlıqlar alındığı zaman onları inventar siyahısına əlavə etmək və köhnə və ya zədələnmiş əşyaları/avadanlıqları siyahıdan çixarmaq;
• Cəmiyyətin əsas vəsaitlərinin inventarlaşdırılmasını həyata keçirmək.
HelpDesk support üzrə:
• İstifadəçilərə kompüterlərin, proqram təminatının və şəbəkə infrastrukturunun istismarı ilə bağlı bütün məsələlər üzrə texniki dəstəyin göstərilməsi;
• İstifadəçi müraciətlərinin dəqiq və vaxtında qeydiyyata alınması;
• Texniki məsələlərlə bağlı istifadəçi problemlərinin həm telefonla, həm də uzaqdan xüsusi proqramlar vasitəsilə təhlili və həll olunması;
• İstifadəçi kompüterlərində proqram təminatının quraşdırılması, konfiqurasiyası və yenilənməsi;
• Mümkün nasazlıqların və problemlərin qarşısını almaq üçün avadanlıq və proqram təminatının profilaktik yoxlanılması və sınaqlarının aparılması;
• İstifadəçilərə kompüter və proqram təminatı üzrə əsas bacarıqların öyrədilməsi;
• avadanlıqların iş şəraitinə və texniki qulluğuna nəzarət edilməsi.
“Horev” MMC Ambulance sürücüsü 2015-2018
“TİİM” MMC Mühafizə xidməti 2012-2014
Ailəli, iki övladım var
Sürücülük vəsiqəsi – BC