İNSAN RESURSLARI ÜZRƏ MÜTƏXƏSSİS
400 AZNElan #579908
- ŞəhərBakı
- Yaş31 yaş
- CinsQadın
- Elanın tarixiAprel 29, 2024
- Bitmə tarixiMay 29, 2024
- AdTamella Vidadi Həsənova
- Telefon
- E-mail
Əmək Məcəlləsinə əsasən müqavilələrin, sınaq müddəti, staj hesablanması və əmrlərinin hazırlanması; Əmək kitabçası yazılması; Tabellərin hazırlanması və əmək haqqının hesablanması; Məzuniyyət, Ezamiyyət və Overtime proseslərinin yerinə yetirilməsi və hesablanması; "ƏMAS" - da işləmək; Əsas və Əlavə iş yerinin iş saatları və tabellər üzərində qurulması; Əmək haqqı hesablanması; Məzuniyyət, Məzuniyyət növləri,
Məzuniyyət qalığı; Məzuniyyət əmrləri, hesablanması; Tutulmalar və Müavinətlərin hesablanması; Xitam prosesinin tərtibi və son haqq-hesabın aparılması
Daxil olan zənglərin qəbulu; Daxil olan və göndərilən sənədlərin qeydiyyatı; İşlərin, materialların uçotunun və qeydiyyatın aparılması; Təhvil verilmiş bütün qaimə və ödəniş sənədlərinin mütəmadi yoxlanılması, və arxivlənməsi; Əmək haqqı, faizlərin hesabatının aparılması; Gündəlik, aylıq, illik hesabatların tərtib edilməsi.
Zənglərin qəbulu və müştərilərin məlumatlandırılması; Məhsulun dəyərini müəyyənləşdirib satışa ötürülməsi;
DİL BİLİKLƏRİ:
Azərbaycan dili - ana dili
Rus dili - əla
İngilis dili - orta
Kompüter Bilikləri:
Word
Power Point
Excel
MAUP( Ukrayna, Kiyev ) - Menecment (2012 - 2017)
Karyera və İşə Hazırlıq Mərkəzi İnsan Resursları təcrübəçi (3 aylıq proqram)
Estetik Diş Stomatoloji Laboratoriya - Qeydiyyatçı (2016 - 2024)
Gloria gül salonu ( Baş ofis ) - Satış üzrə menecer (2013 - 2015)
Ağ çiçəyim gül salonu ( Baş ofis ) - Satış üzrə menecer (2012 - 2013)
TƏLİM VƏ SERTİFİKATLAR:
Ametist Academy
Praktiki HR təlimi ( kadr kargüzarlığı)
Vəzifəmdən asılı olmayaraq işimə qarşı olduqca məsuliyyətliyəm. Səmimi və bir o qədər də ciddiyəm. Komandada işləməyi
yaxşı bacarıram. Əsas prinsipim daim öz üzərimdə çalışmaqdır. Bildiklərimi təkmilləşdirərək, bilmədiklərimi tez bir zamanda öyrənərək səmərəli şəkildə işləməyi bacaran biriyəm. Fəaliyyət
göstərdiyim sahənin peşakarı olmaq və daim öz üzərimdə çalışmaq istəyirəm. Stress və gərgin iş şəraiti altında işləməyi
bacarıram. 11 illik iş təcrübəm var və xəzinədar, mühasib köməkçisi kimi də təcrübə əldə etmişəm.
ŞƏXSİ KEYFİYYƏTLƏR:
Əla ünsiyyət qabilliyyəti; Sürətli mənimsəmə qabiliyyəti; Analitik və məsuliyyətli; kollektivdə işləmə bacarığı; Etibarlılıq; Verilən işi vaxtında tamamlamaq; Yaradıcı düşüncə və effektiv ünsiyyət
Məlumat üçün bildiririk ki, namizədə mövzudan kənar zənglər edilə və ya mesajlar yazılarsa, "Karyera və İşə Hazırlıq Mərkəzi" MMC tərəfindən hüquq mühafizə orqanlarına rəsmi şikayət olunacaq!
Xahiş edirik ki, namizədlərlə yalnız vakansiyalar barədə əlaqə saxlayasınız.